Přečtěte si….
Rady, nápady, tipy a doporučení pro Váš dokonalý výběr a nákup interiéru…..
Třeba právě Vám pomůžou naše příspěvky v rozhodování 🙂
Váš Libor Kotas
K-L interiér s.r.o.
POZOR: Prodloužené záruky spotřebičů je nutné, po obdržení faktury, registrovat do 30dnů prostřednictvím webu jednotlivých značek. Po tomto období nebude prodloužená záruka na spotřebiče od značek akceptována.
Reklamace zakoupených elektrospotřebičů ke kuchyňské lince – jak záruční, tak pozáruční, je každý klient povinen bez zbytečného odkladu nahlásit na centrální servis příšlušné značky, který vyšle servisního technika k posouzení závady. Reklamace elektrospotřebičů se řídí Všeobecnými podmínkami reklamací a servisu jednotlivých značek spotřebičů.
Návody, údržbu a reklamační podmínky ke spotřebičům je možné stáhnout na stránkách výrobců:
Návody k ošetřování a používání ostatního zboží:
Přečtěte si: