Přečtěte si….

Rady, nápady, tipy a doporučení pro Váš dokonalý výběr a nákup interiéru…..

Třeba právě Vám pomůžou naše příspěvky v rozhodování 🙂

Váš Libor Kotas

K-L interiér s.r.o.

 

POZOR: Prodloužené záruky spotřebičů je nutné, po obdržení faktury, registrovat do 30dnů prostřednictvím webu jednotlivých značek. Po tomto období nebude prodloužená záruka na spotřebiče od značek akceptována.

 

Reklamace zakoupených elektrospotřebičů ke kuchyňské lince –  jak záruční, tak pozáruční, je každý klient povinen bez zbytečného odkladu nahlásit na centrální servis příšlušné značky, který vyšle servisního technika k posouzení závady. Reklamace elektrospotřebičů se řídí Všeobecnými  podmínkami reklamací a servisu jednotlivých značek spotřebičů.

 

Návody, údržbu a reklamační podmínky ke spotřebičům je možné stáhnout na stránkách výrobců: 

 

 

 

 

 

Návody k ošetřování a používání ostatního zboží:

 

Přečtěte si:

 

04. 04. 2023

Řešíte nedostačující tepelný komfort v bytě nebo kanceláři ? Chcete mít komfortně teplou podlahu? Rekonstruujete? Stavíte? [...]

30. 03. 2023

Navštivte náš ESHOP Jana se širokou nabídkou zboží různého sortimentu  Nahlédnout můžete i na náš E-shop Jana s [...]

20. 12. 2022

Chtěl bych Vám všem – přátelům, kamarádům, obchodním partnerům, klientům a známým popřát krásné vánoční [...]